(Bijna) klaar voor Birmingham! - Reisverslag uit Nieuw-Dijk, Nederland van EllenPeters - WaarBenJij.nu (Bijna) klaar voor Birmingham! - Reisverslag uit Nieuw-Dijk, Nederland van EllenPeters - WaarBenJij.nu

(Bijna) klaar voor Birmingham!

18 Januari 2013 | Nederland, Nieuw-Dijk

Hallo lieve allemaal,

Mijn eerste (korte) verslagje in het online dagboek...
Maandag 21 januari vlieg ik om 06.30u vanaf Weeze naar London om vervolgens de trein naar Birmingham te pakken.
Op dit moment hoor ik natuurlijk al druk te zijn met het pakken van mijn koffers, maar mijn planning is nooit echt goed geweest dus ik moet praktisch alles nog verzamelen.. Wel een behoorlijke uitdaging. Welke schoenen? Hoeveel schoenen? Hoeveel winterschoenen? Voetbalschoenen? Slippers? Zomerschoenen? En dat alleen al over de schoenen...

Gelukkig zijn er een hoop ervaringsdeskundigen met goede raad en is Engeland geen verscholen rimboe waar ik niks kan krijgen, dus ik maak me er nog niet druk om!

Mijn volgende verhaaltje zal komen vanuit Birmie! Hierbij zal ik ook mijn adresgegevens en nieuwe telefoonnummer posten, zodat jullie me altijd nog kunnen bereiken als jullie me teveel missen! ;)

Liefs,
Ellen

• 18 Januari 2013 - 16:55

Mamsie:

Leuk geschreven.......

• 18 Januari 2013 - 17:29

Margriet Derksen:

Hé Ellen.
    Heb gezien dat ze in Birmingham ook schoenen verkopen :-)).
    Enne je ouders kunnen ook nog spullen meenemen als ze op bezoek komen :-)).
    Leuk dat je iedereen op de hoogte houd middels je reisverslag.
    Veel plezier !!

Groeten van Hans & Grietje

• 21 Januari 2013 - 11:28

Claudia:

Heey meis,

Heel veel plezier daar en maak er een leuke tijd van (wat aan jou wel toevertrouwd is;)). Spreek je!!

Groetjes van ons alle 5